Friday, June 3, 2011

Wajarkah Perempuan EGO???


EGO??? 
Perkataan nie dh sllu kite dgr,tp ia lbh sinonim kpd kaum lelaki…knpa kaum adam ini di katakan lbh mmlki sifat ego??

Aku pon kdg2 naik meluat + menyampah lah dgn perangai diorang yg terlampau ego xbertempat…kdg2 mau blsah ckup2…

EEEeeeeeee….gerammm siottt….!!!

Buat pe sifat ego ni…??? Xmndatangkan faedah kot…
Nie aku nk tnye n nk pesan kt kaum lelaki nie…apsal sgt korg suke sgt bersifat ego?? Penting sgtkah??

Maybe maruah kaum lelaki kah??? (sekadar pertanyaan)

Ntah..aku pown xphm…hnye kaum lelaki shj yg blh jwb…jwpn smua ade kt tgn diorang..hahh ape ag serbu diorg skrg!!! Hahahahaha….

Tp aku bkn nk bncangkan hal laki2 ego nie…aku skrg nk bkongsi pndpt aku sndri n mnta pndpt korg jgk…

Wajarkah seseorg prmpuan itu mmliki sifat ego???
Bg aku ya wajar….asyik2 laki2 ja ego kn,bila lg giliran kiter…cntohnye dlm perhubungan xkire la dlm status berkawan ka,bercouple ka, mahupon dh berkahwin…ape slhnye skali skla kite miliki sifat ego…

ni x asyik kite je nk mEngalah…asyik kite je nk minta maaf…asyik kite jee….smua kite lah…nmpk sgt kite ni sbg pmpuan terlampau lemah mudah sgt mglah di tgn lelalki…pastu last2 kite sndiri yg skit hati…pastu menangis…tu je pghujung yerrr… yg si lelaki wat xtaw je, wat donooo…yelah egolah katakan…..

Tp ego nie kna kena pd tempatnye lah….=)

Adkah aku seorg yg ego??? Ntah….aku pon xtau hehehe..
Korg seorg pmupan yg ego??? Hurmmm…..
Pakwe aku seorg yg ego kah??? Hanye aku sorg jerry g tau…huhuhu…=)
Bf korang mcmne plk?? Hurmmmm………….

Sifat yg yg pelbagai yg ade pada seseorg mnunjukkan bhwa mnusia ini mmliki sifat2 yg bgtu unik….ragam manusia…macam2 ade….

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...